Sommarlovets sista dag

Så nu sitter man här, skriver sista inlägget det här sommarlovet. Börjar alltså skolan imorgon...Sku int egentligen ha någon lust att fara, för sommarlovet har känts så kort. Har gått alldeles för fort...
Men int kan jag klaga på sommarlovets sista dag egentligen. Var till djurparken med syrran när hon skulle vara barnvakt. Det var nog väldigt skoj, men plötsligt när vi skulle köpa mat och stod i kön så kände jag mej väldigt yr och spyfärdig, så jag måste gå och sätta mig för annars misstänker jag nog att jag skulle ha kastat upp i kön. Men genast som jag satt mig ner kändes det mycket bättre, men tyvärr såg jag inte alls fram emot maten så jag tvingade i min syrra hälften av portionen. Som om inte det skulle ha räckt med fel, men när vi skulle gå till bilen hörde jag bara hur mitt ben knakade till och så värkte det till i hela övre delen utav benet och fick halta till bilen..
I bilen berättade syrran en sak som gjorde mig så fy förbannad på en viss person, så han försvann ganska snabbt från min facebook lista när jag kom hem.
Men sån tur fick man avsluta kvällen med en av de ljuvligaste människor som finns. Hon får alltid mig på bra humör, och alltid har man lika roligt med henne. Och det bästa är väl att hon börjar samma skola som mig imorgon, en klass under, men endå! Stackarn råkar ha födelsedag just imorgon också.. Måste föröska köpa något fint åt henne sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0