6.12

Heissan!
Har sökt efter något fint pepparkakshus mönster hela dagen, eftersom vi skall göra pepparkakshus imorgon :) Har tyvärr inte ennu hittat något som jag har fastnat för egentligen, men ville ta en liten paus från sökandet.

Skall senare idag till min kusin eftersom han fyllde 16 på torsdagen ;D Hoppeligen är inte hans flickvän där, det är något med henne som ger mig obehag... :S

Dessutom är det ju Finlands självständighets dag idag, så jag misstänker att halva släkten kommer att sitta fastklistrade vid tv rutan när balen börjar ;D Har aldrig förstått hur det kan vara så roligt att se folk skaka hand med presidenten i flera timmar :P

18 dagar kvar till jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0