Ny

Sådär, nu har man uppdaterat lite här på bloggen, nån design blev det inte, för jag har inte riktit tålamod att göra det just nu, men så småningom kanske den kommer också :) Blev rätt nöjd nu nog, för den ser ganska ren ut, skulle ju ha villa ha den och gå i en lite ljusblåare nyans, men att ändra på koder och sånt är inget jag är bra på, så d fick vara =)

Syrran kom hem för en stund sedan, så vi spelade lite Sing it.. Tyvärr så fanns inte några av de bästa sångerna där, och har en av de andra Sing It, och där är flera sånger som är samma på båda spelena...
Men nu skall jag fortsätta med mitt, såg förresten att jag hade haft läsarrekord idag, tack för det ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0