I väntan på skolan

Ja, nu sitter man här och väntar på att klockan ska bli 20 över 9, sen bär det av till skolan. Fick börja två timmar senare idag, när jag var till halv 4 igår i skolan. Jess. Hoppas det här ljuvliga vädret håller i sig när jag endå far med skoter till skolan.

 

Vi skall se på ondskan idag i modersmålet, för säkert 10 gången.. Men egentligen gör det ju inte så mycket, för det är endå en bra film. Försökte läsa boken här en dag, men det slutade med att jag gick ut och solade mig istället.
Spelade förresten Häst och ponny - Ridskolan igår, och jag förstår inte hur dom kan rikta spelet till 10 åringar eller liknande, för jag hade problem med till slippa egenom hälften av alla uppgifter. Men kanske de bara är smartare än mej, vem vet..


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0