Torsdag

Nu har snart  hela torsdagen gått... Nu är det väl bara ESC att se fram emot, och sen bär det av till sängen. Det vädret som jag trodde skulle bli ljuvlit och solit och allt vad sommaren hör till slutade upp med att vara blåsigt kallt och äckligt.
Var efter skolan idag till lidl och träffade en utav mina kompisar som jag inte har sett på länge, och man fick höra mycket nytt, som man inte hade en aning om egentligen.

Försökte även färga håret lite ljusare idag, men det misslyckades totalt, sitter nu hemma med samma gamla tråkiga hårfärg som i början utav dagen, vad skall man göra åt det?
Men imorgon är det veckoslut och då ska man ta det lungt och sova enda tills klockan är 12, hoppas bara inte syrran har fest på lördagen som hon hotar med att ha.




Ush idag skulle även en uta mina klasskamrater färga håret blont, USH jag vill inte ens se det eftersom han annors har svart hår.. Kommer att vara en stor förändring! Men kanske man vänjer sig med tiden.
Har urtåkigt nu dessutom sitter bara hemma och äter nötter, något tips på vad man skulle kunna göra?

Hittade förresten en ganska kul sak idag, man har i svenskfinland börjat rösta fram den värsta och den bästa läraren. Bidrog förståss med några lärare själv. Hoppas någon av dem vinner!


One more night I wanna be with you where I wanna hold you tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0